Odp: Ceny pamieci tendencje. Mieszanie 66 z 100 da rade?

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 23:47:40 MET

Użytkownik mike <008uzi_at_friko.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38af0026_at_news.vogel.pl...

> ale
> dużo
> >

> jak tylko pasuje zlacze to ruszy... 100 Mhz to jest teoretycznie najwyzsza
> czestotliwosc z jakom pamiec bedzie stabilnie chodzic.
> (np celereony sa na FSB 66 Mhz a pamieci wsadzasz 100 i no problem) Sam
> mialem plyte z FSB 66 Mhz i kosci 100 Mhz chodzily bez problemow..
> pozdrawiam
Dzisiaj usiłowałem wstawić PC100 do starej płyty Socket7 na VIA z 2xSIMM i
2xDIMM. Widział 1/4 wstawianej kości :-((( Jak dla mnie to nie dobrze. I nie
jest to wyjątek
Pozdrowienia
Wigwam