Re: Ceny pamieci tendencje. Mieszanie 66 z 100 da rade?

Autor: Robert Wojciechowski (bigkret_at_medianet.pl)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 18:21:56 MET

Użytkownik Grzesiek G
> Mam plyte glowna, ktora chodzi na 66 MHz ( chipset to TXPro, plyta Elpina
>MB586TXA) i chce dokupic 32MB pamieci (mam juz 32-ke DIMM) Czy >jak wrzuce
"setke" to sie komp odpali?

Prosisz sie o klopoty.Najlepiej wkladac identyczne kosci.
100 nie chodza przy niektorych ust w biosie przy ktorych 66 biegaja
bez problemu i odwrotnie.
Jesli myslisz juz o nowym sprzecie to kupno 32PC100
jest mocno chybione bo jak zakupisz porzadny sprzet to nie
bedziesz chyba sobie dla takiej malej pamieci ryzykowal stabilnosci.
32 sa dobre do VXow do ktorych nie mozna wrzucic 64 ale takich
plyt nie podkrecisz tak abys potrzebowal PC100 -czyli 32PC100
nie bedzie nigdy nikomu potrzebne :)

Bigkret