Re: czy moze sie spalic procek braku uziemnienia sieci

Autor: Michał Węgierek (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 20:20:23 MET

>Procesor raczej nie pójdzie. IMHO może to zaszkodzić jedynie zasilaczowi,
>a i temu raczej nie powinno. U mnie pięć komputerów chodzi bez nawet
>zerowania, a nic im to nie przeszkadza w normalnej pracy.

Moj domowy chodzi nawet bez zerowania i bez listwy i bez upsa itp. juz 7 lat
(bywaly rozne) i zadnemu z nich sie nic nie stalo.
Inna rzecz, ze kiedys w nasza siec lokalna pierdutlo 'wyladowanie
atmosferyczne' (byla uziemiona) i kumplowi sie komputer (ATX) wlaczyl :)))))
ale sie nic nie stalo.
(okolo 3am)

---
Pozdro