Odp: Canon 4300-problem

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 18:37:45 MET

Użytkownik greg <artstef_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AKtr4.13906$G3.369607_at_news.tpnet.pl...
> Witam i o radę pytam
> mam problem z moim Canonem 4300- od pewnego czasu zaczął drukować
dodatkowe
> pionowe kreski, umieszcza je na początku i koncu linii tekstu, wyglada to
> mniej więcej tak:
> aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
> robi tak nawet na wydruku demonstracyjnym-po odłączeniu drukarki od
> komputera - czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ?
> greg
Po pierwsze wyczyść głowicę i miejsce gdzie ląduje oraz taki gumowy
przezroczysty pasek, który czyści głowicę z kropelek tuszu. Po kilku
miesiącach używania robi się tam niezłe bagno. Po drugie ściągnij nowe
sterownniki ze strony www.canon.pl
Mają poprawione błędy, które powodowały między innymi takie rzeczy.
Pozdrowienia
Wigwam