Re: emulacja CDRomu ???

Autor: Krakus (jangol_at_poczta.fm)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 13:47:04 MET

>Jak pozbyć się konieczności wkładania płyty z raz zainstalowanego programu
>???
>Sam program w całości przeniósł się na HDD i tylko przy uruchamianiu
>sprawdza czy jest włożona płyta i potem z niej już nie korzysta!
>Jest to mocno kłopotliwe bo ciągle trzeba wkładać płytę.
>
>Wiem że istnieją takie programy.
Tak sa, na PCWordzie z marca 2000 masz dwa Virtual CD 2.0 i Virtual Drive
2000 5.0
Pierwszy to demo drugiego nie instalowalem. Ja uzywam CD Copier Gamer's
Edition 2.0 kiedys byl na http://fosi.hotmail.ru/ ale to koszmarnie wolny
serwer a ma to ok 5,3MB
= Janusz =
= jangol_at_poczta.fm =
= jangol_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl =
= jangol_at_box43.gnet.pl =