Odp: Canon 4300-problem

Autor: TMar (tmar_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 13:30:36 MET

Ja mialem identyczny problem ... mosisz wymienić cała glowice drukującą (tam
gdzie wkladasz tusze - ok 180 zl z tuszami w komplecie) i wszystko wróci do
normy.
pozdr TM tmar_at_poczta.onet.pl

Użytkownik greg <artstef_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AKtr4.13906$G3.369607_at_news.tpnet.pl...