Re: Czy watro zainstalwoac Win2000

Autor: Jarek M (marten_at_gronet.pl)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 09:47:19 MET

JazzyJeff napisał(a) w wiadomości: <88kr8q$48q$1_at_orfika.office.polbox.pl>...
>napewno watro

Jesteś pewien? Przeczytajcie poniższy tekst, pochodzi z serwisu Entera:

"16 lutego 2000
----------------------
63 TYSIĄCE BŁĘDÓW
Serwis ZDNET ujawnił treść wewnętrznego memo Microsoftu dotyczącego błędów w
mającym jutro premierę Windows 2000. Jeden z szefów produkcji, Marc
Lukovsky, napisał: 'Nasi klienci nie chcą, byśmy sprzedawali im produkt z
ponad 63000 znanych, potencjalnych błędów. (...) Ilu z was wydałoby 500
dolarów na program z 63000 potencjalnymi błędami?' Zgodnie z notatką,
finalny kod źródłowy Windows 2000 zawiera: ponad 21 tysięcy 'bugów',
określanych jako 'realne'; ponad 27 tysięcy procedur, które należałoby
zoptymalizować; w sumie 65 tysięcy potencjalnych problemów, które mogą być
źródłem prawdziwych błędów. Reakcje na notkę są różne - niektórzy są
przerażeni, inni uważają, że to tylko efekt starannych procedur testowych
Microsoftu i że Windows 2000 i tak jest bardzo dobrym systemem. Tak czy tak
większość ekspertów radzi poczekać do pierwszego lub drugiego Service
Pack'a..."

No i niech mi ktoś teraz powie, że na 100% warto instalować nowego Windowsa
tuż po ukazaniu się na rynku.

--
Pozdrawiam, Jarek M.
marten_at_gronet.pl