Re: skaner ScanMagic

Autor: chrisw (chrisw_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 03:01:35 MET

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> wrote in message
> Hi,

> Ciekawostka. U mnie wyraźnie 1.0 A :)

widać dają co mają pod ręką :)
skoro też masz 600CP to chyba zapodam zasilacz 1A może spasuje

> No to spróbuj kupić takiego :)

> To spróbuj jeszcze rozkręcić sam zasilacz i zobaczyć, co w nim może
> być nie tak. Może transformator się przepalił?

Zasilacz rozbrojony ale trudno stwierdzić co się spaliło - ścieżki nie
opalone, kondensator się ładuje, po trafo nic nie widać a na wyjściu zero.

Kupię coś w sklepie i się zobaczy.
Dzięki za pomoc!

PS.
Gdy zasilacz był włożony do kontaktu dioda skanera cały czas się
świeciła(niezależnie od wł/wył komputera) czy to normalne?
Podejrzewam, że to jest powód spalenia się zasilacza.

--
Pozdrawiam
chrisw_at_box43.gnet.pl