Re: Windows 98 SE i nagrywarka

Autor: Paweł Jońca - pejot (studio_at_pejot.com.pl)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 02:38:11 MET

> Jak długo już ją masz?
> Znajomy miał ten sam model przez ok. rok i po tym czasie padła :-((
> Jest ona zrobiona na częściach Philips'a. Od tej pory nagrywa mu tylko
> CD-RW (nie w DirectCD)

dzieki za odzew, juz wyrwalem prawie wszystkie wlosy.
mam te nagrywarke jakies... 2,5 roku moze...
sek w tym, ze nawet cdrw nie dziala: wkladam plyte, widze jej zawartosc w
oknie, ale przy probie manewru w dowolna strone widze swiat na niebiesko :)
na stronie HP znalazlem wzmianke o tym, ze DirectCD2.5d nie czyta plyt
nagranych z DirectCD2.0 - niezla granda!
najgowsze, ze nie moge odczytac backup'ow...
sprobuje u znajomego wsadzic do komputera. moze to smieszne, ale mam
nadzieje, ze to nagrywarka padla, bo nie chce mi sie zmieniac systemu tylko
dla nagrywarki...a sa juz o wiele lepsze nagrywarki.

przepraszam wszytkich za te glosne przemyslenia na grupie, ale naprawde nie
wiem co zrobic...