Re: WYJASNIENIE - Zakupy w netseller.com.pl

Autor: Toni (chodakan_at_astercity.net)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 00:54:22 MET


Użytkownik "{ernest}" <kolan_at_writeme.com> napisał w wiadomości
news:ATfr4.12571$G3.335685_at_news.tpnet.pl...
> Czesc!
> Przedstawiam wam historie zakupu monitora wysokiej klasy w firmie
> netseller.com.pl.
> Wybralem sobie monitor SONY G200. Super marka najnowszy kineskop FD, super
> rekomendacje. Zadzwonilem i zamowilem monitorek. Uprzejmy sprzedawca
> poinformowal mnie o cenie i o tym, ze monitor nalezy regulowac po kilku
> godzinach, po rozgrzaniu.
> Po ok poltorej godzinie do drzwi zapukal bardzo sympatyczny kurier i
> wtaszczyl zamowiona 17-tke. Po podpisaniu faktury i uiszczeniu 2050 zl
> pozegnalem kuriera i zabralem sie do monitora. Musze wspomniec, ze firma
> netseller nie pobiera oplaty za dowoz towaru do klienta w obrebie Warszawy
> (powyzej chyba 1300 zl)
> Wspomniany monitor Sony G200 (G-jak gowno) mimo
> ze fabrycznie nowy, byl absolutnie niskiej jakosci. Po rozgrzaniu i
> ustawieniu ekranu okazalo sie, ze:
> -obraz jest rozmyty, niewyrazny i nieostry w calej lewej czesci ekranu
> -lewy gorny rog nie ma zbieznosci i jest wyciagniety w gore
> Zadzwonilem do firmy. Tam uprzejmy pan poinformowal mnie, ze firma SONY
> narzuca swoj sposob zalatwiania reklamacji i trzeba kontaktowac sie z
> serwisem.
> Serwis SONY powiedzial: " nie interesuje nas kiedy monitor zostal
zakupiony,
> dzien, godzine czy miesiac temu. prosimy przywiezc monitor w fabrycznym
> pudle, zostawic i po 14 dniach odebrac po naprawie lub nowy"
> Powaznie!!! A monitor kupiony 2 dni temu! W sumie byl sprawny, tylko obraz
> do kitu.
> Zadzwonilem od razu do netsellera i tu mila niespodzianka! Ten sam
uprzejmy
> pan (oczywiscie od samego poczatku sie przedstawial) poprosil abym sie nie
> denerwowal i on sam zalatwi sprawe z SONY.
> Zadzwonil po 10 minutach z informacja, ze jedzie juz do mnie kurier i
> zabierze monitor, ktory jeszcze tego samego dnia wymienia mi na drugi
nowy -
> taki sam lub inny.
> Podziekowalem i zapytalem sie czy moge wymienic na zupelnie inny.
Oczywiscie
> bez problemu!
> Poprosilem o iiyame Vison Master Pro 410 (w tej samej cenie). Niestety w
> magazynie nie bylo, ale mily pan (ciagle ten sam) zapewnil mnie, ze jutro
> bedzie monitorek stal u mnie na biurku.
> TAK TEZ SIE STALO! Nazajutrz kurier przywiozl mi monitor.
> I TO JEST TO!
> Powazna firma, sklep internetowy zalatwila wszystko w godzine (ze zmiana
> modelu 1 dzien)! Kurier jezdzil 3 razy. Nikt sie nie zdenerwowal.
> IIyama jest super ostra, kontrastowa i nie ma porownania z SONY G200.
> Soniaka ogladalem jeszcze w 2 innych sklepach i zawsze obraz byl do dupy!
> Dziekuje serdecznie firmie WWW.NETSELLER.COM.PL za tak sprawne
zalatwienie
> mojej reklamacji.
> Ernest
> P.S
> Lepiej nie kupowac soniakow, bo maja serwis do dupy...
> IIyama na czas naprawy daje monitor zastepczy o takich samych lub
> porownywalnych parametrach!
>
> Twój post jest reklamą Iyamy i antyreklamą Sony.
    Nie każdy zgodzi się z twoja opinią.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:44:42 MET DST