WYJASNIENIE - Zakupy w netseller.com.pl

Autor: {ernest} (kolan_at_writeme.com)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 19:07:28 MET

Czesc!
Przedstawiam wam historie zakupu monitora wysokiej klasy w firmie
netseller.com.pl.
Wybralem sobie monitor SONY G200. Super marka najnowszy kineskop FD, super
rekomendacje. Zadzwonilem i zamowilem monitorek. Uprzejmy sprzedawca
poinformowal mnie o cenie i o tym, ze monitor nalezy regulowac po kilku
godzinach, po rozgrzaniu.
Po ok poltorej godzinie do drzwi zapukal bardzo sympatyczny kurier i
wtaszczyl zamowiona 17-tke. Po podpisaniu faktury i uiszczeniu 2050 zl
pozegnalem kuriera i zabralem sie do monitora. Musze wspomniec, ze firma
netseller nie pobiera oplaty za dowoz towaru do klienta w obrebie Warszawy
(powyzej chyba 1300 zl)
Wspomniany monitor Sony G200 (G-jak gowno) mimo
ze fabrycznie nowy, byl absolutnie niskiej jakosci. Po rozgrzaniu i
ustawieniu ekranu okazalo sie, ze:
-obraz jest rozmyty, niewyrazny i nieostry w calej lewej czesci ekranu
-lewy gorny rog nie ma zbieznosci i jest wyciagniety w gore
Zadzwonilem do firmy. Tam uprzejmy pan poinformowal mnie, ze firma SONY
narzuca swoj sposob zalatwiania reklamacji i trzeba kontaktowac sie z
serwisem.
Serwis SONY powiedzial: " nie interesuje nas kiedy monitor zostal zakupiony,
dzien, godzine czy miesiac temu. prosimy przywiezc monitor w fabrycznym
pudle, zostawic i po 14 dniach odebrac po naprawie lub nowy"
Powaznie!!! A monitor kupiony 2 dni temu! W sumie byl sprawny, tylko obraz
do kitu.
Zadzwonilem od razu do netsellera i tu mila niespodzianka! Ten sam uprzejmy
pan (oczywiscie od samego poczatku sie przedstawial) poprosil abym sie nie
denerwowal i on sam zalatwi sprawe z SONY.
Zadzwonil po 10 minutach z informacja, ze jedzie juz do mnie kurier i
zabierze monitor, ktory jeszcze tego samego dnia wymienia mi na drugi nowy -
taki sam lub inny.
Podziekowalem i zapytalem sie czy moge wymienic na zupelnie inny. Oczywiscie
bez problemu!
Poprosilem o iiyame Vison Master Pro 410 (w tej samej cenie). Niestety w
magazynie nie bylo, ale mily pan (ciagle ten sam) zapewnil mnie, ze jutro
bedzie monitorek stal u mnie na biurku.
TAK TEZ SIE STALO! Nazajutrz kurier przywiozl mi monitor.
I TO JEST TO!
Powazna firma, sklep internetowy zalatwila wszystko w godzine (ze zmiana
modelu 1 dzien)! Kurier jezdzil 3 razy. Nikt sie nie zdenerwowal.
IIyama jest super ostra, kontrastowa i nie ma porownania z SONY G200.
Soniaka ogladalem jeszcze w 2 innych sklepach i zawsze obraz byl do dupy!
Dziekuje serdecznie firmie WWW.NETSELLER.COM.PL za tak sprawne zalatwienie
mojej reklamacji.
Ernest
P.S
Lepiej nie kupowac soniakow, bo maja serwis do dupy...
IIyama na czas naprawy daje monitor zastepczy o takich samych lub
porownywalnych parametrach!