**** POMOCY!*****

Autor: Krzysztof Pawłowski (Krzysztof.Pawlowski_at_krzysp.rubikon.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 14:23:14 MET

Bardzo prosze o pomoc!

Zdazyla mi sie bardzo dziwna rzecz.... wylaczylem komputer
jak zwykle i wszystko wydawalo sie OK. Nastepnego dnia
natomiast po wlaczeniu komputer przy samym starcie
poinformowal mnie, ze "Conflicts: 2F8". Adres jest adresem
portu COM2, przez co modem nie jest rozpoznawalny przez system.
Czy to mozliewe, ze jest popsuty? Wtedy chyba nie byloby
takiego komunikatu... Telefon podlaczony pod tenze modem
dziala bez problemu. Czy to moglo sie zdarzyc w nocy?
Co zrobic? Czy ktos wie co moglo sie w ogole zdarzyc?

Z gory dziekuje za jakakolwiek pomoc...

Krzysztof Pawlowski
krzysp_at_krzysp.rubikon.pl