Viper 770 i nowe stery

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_poczta.fm)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 14:53:22 MET

Ściągnąłem sobie z netu nowe stery do Vipera 770 ver 4.5 miałem 4.0.Po uruch
omieniu pliku, który rozpakowuje i instaluj mam pyatnie.Jeśli włączam właciw
ości ekranu i daje na ustawienia kart i sprawdzem wersje sterowników pisze ż
e nadal pracuje na ver. 4.0 .Dlaczego tak się dzieje? Czy powinienem inaczej
zainstalować te sterowniki jakoś ręcznie żeby pokazało mi się że używam ver
4.5?
Dodam że instalowałem wersje minimalną bez Incotrol tools i bez upgrade wiza
rd.

--
Pozdrawiam Bartek G.
Tel 604324452