Re: Gwarancja na sprzet i system

Autor: W&Z Janeczek (bilboart_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 00:39:52 MET

Wystarczy poczytać posty na tej i kilku pokrewnych grupach:
—jak popsuć płytę tak aby w serwisie nie pokapowali...
— na ile się da podkręcić Celerona, bo mój poszedł na 1000 ale teraz jest czarny
ekran i komputer tylko brzęczy...
— czy zniszczyć płytę może niewielka ilość kompotu, który przypadkiem wlał mój
brat do kopa, który przypadkiem był otwarty...
— coś mi się grzeje w komputerze gdy podłączę trzecią nagrywarkę CDR....
— czy dyski mogą pracować w każdej pozycji bo w moją obudową czwardy dysk mieści
na sztorc....
Czemu niby ludzie mają z komputerami obchodzić się lepiej niż z innym sprzętem
taka kultura techniczna.
Łańcuchy zakładać, zamykać, obklejać te komputery i walić po kieszeni niech
płacą za głupotę.
Zdrowia życzę i lekkiej pracy

--
Z. Janeczek