Re: Chipsety ALI a AMD K6-2/3

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 22:48:23 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Thu, 17 Feb 2000 19:53:43 GMT
is the real date, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol) has written
something quite wise. But he wasn`t the one.

>Mówiąc krótko: dobra płyta na ALI jest porównywalna lub troszeczkę
>szybsza od dobrej płyty na MVP3. Generalnie zaś płyty na ALI przeciętnie
>są szybsze od MVP3, właśnie głównie w dostępie do pamięci.
>Jednak z ALI są problemy poza środowiskiem Windows 9x -- kiedyś
>słynne były problemy z uruchomieniem kart AGP pod Windows NT na
>płytach z ALI. Do w9x ALI będzie więc dobrym wyborem, ale jeżeli
>ważna jest kompatybilność podzespołów z różnymi środowiskami, to
>lepsza jest dobra płyta na MVP3 (np. FIC VA-503+ lub VA-503A -- są
> [...]

A, to spoko. W tej chwili taka plyte chce wziac dla klienta, ktory
nigdy nie zainstaluje nic innego niz Win9X. A gdybym bral dla siebie,
to tez pod W95OSR2 i Linuxa. BTW, pod Linuxem klopotow nie ma?

Dzieki za odzew i pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.