Re: porownanie p III 500 OEM i p III 500 Coopermind

Autor: a_patch (a_patch_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 15:49:33 MET

Twardziel napisał(a):

> "ravisoftputer" <rvsftptr_at_friko7.onet.pl> wrote in message

> Witam!
> Sa takie same szybkie ale zdecydowanie lepiej sie przetaktowuje te na FC-PGA
> (u mnie 500 na 750).
> Z plytami Abit jest tak, ze trzeba dobrze poczytac instrukcje - tam jest
> opisane na ktorych slotach co moze chodzic (niektore dziela zasoby systemowe
> z kontrolerem UDMA66 itd...)
> pozdr
> Twardziel

FC PGA to całkiem nowa technika stworzona przez Intela, różni sie tym od
poprzednich wersji P3, że posiada cache 3poziomu wbudowany w główny chip
procesora. I mimo to iż tego cache'u jest tylko 256kB (w P3 zwykłym jest go
512)
działa on z pełną częstotliwością z jaką taktowany jest procesor. Wczesniej
cache taktowany był tylko z połową częstotliwości. Tak więc FC PGA jest troszkę
wydajniejszy, i odrobinę tańszy.
zdrowionka a_patch
a_patch_at_free.koti.com.pl