Re: nowe tysiąclecie bedzie 1 stycznia 2000 roku!

Autor: Ambroży (ambrozy1_at_3miasto.osk.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 13:13:47 MET

Witam ponownie.
Nie wiem jaka prase czytujesz, ale zapewniam cie, ze do wydawnictwa WPROST
pisza swoje artykuly wlasnie fachowcy.
Ciezko jest mi sobie wyobrazic jakimi autorytetami chcesz sie podeprzec
uzasadniajac swoje racje, ktore (szczerze przyznajmy miedzy nami) nie maja
zbyt wiele wspolnego ze zdrowym rozsadkiem i sprawiaja wrazenie nieco
chaotycznych. Wydaje mi sie jednak, ze nie powinienes ograniczac swoich
horyzontow intelektualnych i zapoznac sie ze zdaniem ludzi, ktorzy temat
stuleci i tysiacleci potraktowali z niezwykla powaga i profesjonalizmem. Nie
obawiaj sie, nie zacytuje jeszcze raz tego artykulu... no chyba ze na priv
:))))
Pozdrawiam w dalszym ciagu noworocznie (a jeszcze nie milenijnie)
Ambrozy