Re: SV: Gdzie zalozyc KONTO ???

Autor: Lukasz Kowalczyk (lukasz_at_warszawa.home.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 01:10:05 MET

[ Magdalena Busk ]
> Ja uzywam Hotmail'a. Miesci sie tam co prawda zasadniczo 2,5 MB (po
> przekroczeniu dostaje sie list z prosba o oczyszczenie konta w przeciagu 2
> tyg,) , Dziala zawsze a na dodatek mozna odbierac poczte w Outlooku 5.

Tylko, że z Hotmaila przychodzą niesamowite ilości spamu, przynajmniej do
mnie. Ja po prostu wysyłam do /dev/null wszystkie listy z Hotmaila
(przychodzące na moje konto shellowe) które w nazwie użytkownika mają cyfrę,
a zamierzam wywalać również wszystkie pozostałe. Sądzę, że nie jestem w tym
odosobniony.

--
Łukasz Kowalczyk