Odp: Jak to jest z ta gwarancja ? (dlugawe)

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 09:28:13 MET


Użytkownik Piotr Wysocki <wysocky_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:StEq4.5604$G3.163763_at_news.tpnet.pl...
> Dziękuję wytrwałym za przeczytanie tego posta do końca
> i proszę o pomoc.

Jesli rady podane przez innych nie pomogą, zawsze zostaje jeszcze prasa :-)
Wyślij do lokalnych gazet list opisujący Twój problem z danym sklepem, a
gwarantuję Ci, że sklep ten straci sporo klientów... Kumpel opowiadał mi o
podobnej sytuacji w dawnym zielonogórskim - po ukazaniu się artykułu w
prasie na temat jego kłopotów z jakimś sklepem komp., to ów sklep, nie dość,
że na łamach tejże gazety oficjalnie przeprosił klienta, to jeszcze dał mu
całkiem nowiutki monitor (bo wtedy chodziło o reklamację monitora - też był
tylko sticker).
Jak ktoś kiedyś powiedział, prasa to potęga! :)))

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz
krzyre_at_box43.gnet.pl
http://osir-puck.home.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:44:26 MET DST