Re: ATA-66 - czy warto?

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 09:22:34 MET

"Tomasz Pałka" wrote:

> Mam dysk Seagate Barracuda 20,4 GB, procesor Celeron 433 i płytę główną
> Soltek SL-65F+. W instrukcji do płyty wyczytałem, że płyta obsługuje tylko
> Ultra ATA/33. Być może mógłbym ją jeszcze wymienić na taką, która obsługuje
> Ultra ATA/66 Czy warto? Na ile wpłynie to na ogólną szybkość działania
> komputera?

Jezeli nie bedzie wiązało się to dla Ciebie z jakimis kosztami to mozesz
wymienic,zawsze co nowsza płyta to nowsza. A w kwestii wydajnosci to
wielkiego skoku nie zauwazysz, z czytanych przeze mnie testow dysków
UDMA/66 wynika, ze roznica jest w granicach 5-10 % i to głównie przy
kopiowaniu bardzo dużych plików.

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl