Odp: CD Audio

Autor: Przemysław Sroka (przemeks_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 00:41:08 MET

Piosenki zgrywane bazpośrednio z CD idą dosyć dobrze.
Włąściwie to najbardziej wkurza mnie mp3 którego chciałem dodatkowo na
płytkę dograć.
Po zdekodowaiu do wava jeszcze chodził ale po nagraniu nie zachwycał
jakością.

Użytkownik Kaizen <nospam.kaizen_at_promail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38AABF34.A4608D71_at_promail.pl...