Re: CD Audio

Autor: Kaizen (nospam.kaizen_at_promail.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 15:28:38 MET

"Przemysław Sroka" wrote:

> Próbowałem nagrać płytę CD Audio.
> Ścieżki z kilu moich płyt zgrałem na dysk do wava.
> Kilka piosenek zostawiłem na CD.
> Włączyłem Nero , wypalanie audio , poustawiałem pliki, wypaliłem płytę.
> Na razie spoko, ale jak włożyłem ją do wieży to zbaraniałem.
> Może śmiało jakością z nią konkurować stary gramofon.
> Co jest? Gdzie tu nagrywanie cyfrowe?
> Nagrywarka Yamaha 6416 SCSI , a więc nie dziad.
> Płyta co prawda Acer ale ten efekt. Co zrobić aby utrzymać chociaż
> porównywalną z oryginałem jakość. (Czy karta muzyczna wtrąca się do
> [...]

Powtórzę jeszcze raz.

Jak robisz składankę, to nagrywasz cdrwin lub nero, ale ściągać trzeba
specjalizowanym programem - te do nagrywania średnio sobie radzą.
Najlepszy jest EAC - http://www.exactaudiocopy.de/
Do tego nie każdy CDrom dobrze ściąga audio - nagrywarka Yamahy ma z tym
problemy (dlatego kupiłem CDROM SCSI Teac'a).

Pozdrawiam,

--
      Kaizen
kaizen_at_promail.pl