Re: Dobry Monitor

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 20:51:28 MET

>IMHO zazwyczaj lepiej mieć wypukły ekran, a lepszą elektronikę, niż
>superpłaski kineskop, ale 1152x864 w max. 75 Hz.

A ja bym w tej sytuacji polemizowal ....

Co z tego ze np. monitor wyswietli Ci 1280x1024 przy 85Hz, jak kineskop
bedzie slaby ze nie zabardzo bedzie sie dalo pracowac przy takich
parametrach.

Postaw sie takze w takiej sytuacji, ze jest osoba ktorej wystarcza do
pracy/grania rozdzielczosc 1024x768x85Hz - czy w tym momencie potrzebuje
kupowac monitor z wysrubowanymi parametrami elektroniki, czy tez wystarczy
jej tylko i wylacznie dobry kineskop ?

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl