Re: DYSKI TWARDE -KTORY LEPSZY-PILNE

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 16:53:01 MET

>Miałem IBM DJNA-371350 - był super szybki. Później Barracudę 20GB ale się
>przegrzała i doskonały transfer (średnio 23MB/s nigdy poniżej 20) szlag
>trafił. Teraz mam Fujitsu MPExxxxAH 13GB i transfer też nie schodzi poniżej
>20MB/s choć średnio wychodzi słabiej niż Seagate ale działa dużo ciszej. I
>co dziwne pod linuxem Fujitsu jest szybszy od Seagate'a. Zawsze możesz
>trochę poczekać na barracudę-II z cachem 2MB

Hmmm a to ciekawe ... nie wiedzialem ze mozna osiagnac podczas normalnej
sprawy calutkie 20MB transferu ... caly czas myslalem ze tylko dysi SCSI to
umieja.

A moze sie jednak mylilem?

Jakim programem to bylo mierzone - bo testy "a'la Chip" lub "na oko" mozna
sobie krotko mowiad w d*** wsadzic.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl