Re: Drukarki

Autor: Dariusz Flaga (dflaga_at_telesto.tele.pw.edu.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 13:24:32 MET

> Czy ktoś może coś powiedzieć o plujce HP DJ 610C bo mogę ją kupić około 400
> zł.Czy lepiej coś dołożyć bo to jest jakiś szajs.Proszę o pomoc

Ja osobiscie bym sie zastanowil nad Canonem 2000 jezeli chcesz na to dac do
400 zl. Ja wlasnie tak zdecydowalem bo: jest tania (a do domu jak duzo nie
drukujesz jest w sam raz), bardzo ekonomiczna, spokojnie bez najmniejszych
problemow sie refilluje, zajmuje niewiele miejsca (co wiecej ma wbudowany zasilacz),
jakoscia (720dpi) i szybkoscia nie grzeszy (ok.4-5 str czarn-bial. na sek.)
Mozesz uzywac duzego atramentu czarnego lub dwoch: kolor CMY i czarny B na raz w
osobnych pojemnikach.
Normalnie BJC-2000 nie dziala pod dosem, ale mam drivery (TSR) ktore umozliwiaja
emulacje Epsona i IBM Proprinter.

Sa oczywiscie drukarki duzo lepsze, ale juz nie za ta cene...

--
Pozdrawiam - Darek.
*  dflaga_at_elka.pw.edu.pl               *