USRobotics Sportster Flash-i problem z faxem...

Autor: Michał Smoroń (fletcher_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 13:38:27 MET

Bylbym baaardzo wdzieczny za oswiecenie mnie jak zmusic ten modem do
wysylania i odbierania fax'ow. Uzywam dostarczonego z modemem QuickLink'a ,
ale za nic nie moge zmusic go do wysylania i odbierania faksow. Mojemu
znajomemu udalo sie jedynie wysylac faksy na terenie warszawy ale poza nia
juz nie moze wyslac, nie mowiac o ich odbieraniu.
Tak wiec gdyby ktos mogl udzielic mi wskazowek jak skonfigurowac calosc
bylbym bardzo wdzieczny.
Fletcher

fletcher_at_poczta.onet.pl