Re: jeszcze o skanerach

Autor: Jarek Dšbrowski (jarek_at_amtel.com.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 10:47:53 MET

Jesli chcesz dobry i tani skaner to zainteresuj sie skanerem ARTEC AM 12 U
PLUS. Swietna maszyna podlaczana do peceta poprzez EPP lub USB.Skaner
wykorzystuje oczywiscie technologie CCD. (380zl.). Jesli zalezy Ci na
skanerze SCSI to polecam Ci ARTEC AM12S. Skanery maja 2 lata gwarancji, oraz
porzadne oprogramowanie OCR.

 Zajrzyj na strone http://www.connect.pl/
Użytkownik zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:gsnkasg5t8pmqfum1f9fq120hucin2oh68_at_4ax.com...