jeszcze o skanerach

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 09:50:11 MET

cze.
moge prosic o porownanie dwoch skanerow:
1. Mustek ScanExpress 12000 SP, 36 bir, 600x1200, SCSI za 666 zl (ten
jest na lampie)
2. Mustek ScanExpress 1200 UB, 48 bit, 600x1200, USB za 489 zl (ten
jest na diodach i ma 2 lata gwarancji)

skener bedzie uzywany w domu. zdjecia, ocr, grafika do www, ale nic
specjalnego i wymagajacego. zalezaloby mi tez na wytrzymalosci
skanera, czyli zeby mi nie siadl po 13 miesiacach, jak poprzedni.
chcialbym tez raczej kupic ten na scsi, bo mam win nt. ale chyba diody
sa lepsze od lampy.

ew. prosze o polecenie modeli innych firm, tzn. plusteka i umaxa.
interesuje mnie raczej scsi. cenowo tak okolo 700 zl.

--
zuko / Shark von Cygnus