Re: Zapchane dysze w drukarce

Autor: Arkady (arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 09:28:39 MET

> Czy istnieje jakiś sposób ręcznego przeczyszczenia
> głowicy (alkohol etylowy ???), lub zlecenia to w
> jakimś serwisie?
> Czy może też w grę wchodzi jedynie wymiana
> całej głowicy (ile by to kosztowało - czy nie
> przekroczy ceny drukarki?)

Jak to przeczyścić, nie wiem, nie spotkałem się z tym problemem ale o
ile wiem wymiana głowicy wprawdzie nie przekroczy ceny drukarki
(prawdopodobnie) ale różnica będzie na tyle niewielka że bardziej
opłacałoby się kupienie nowej (co nowa to nowa). No chyba żeby dorwać
sprawną głowicę z uszkodzonej elektronicznie drukarki.

Arkady