Re: Zapchane dysze w drukarce

Autor: Jarek Dąbrowski (jarek_at_amtel.com.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 12:40:59 MET

Namocz głowicę w naczyniu z wodą z niewielką domieszką płynu do mycia naczyń
( mojej głowicy w Canonie pomogło),a następnie włóż ją pod strumień wody (im
silniejszy tym lepiej) i potrzynak ją chwilę pod nim.Tak na marginesie to
żadne spirytusy mojej głowicy nie pomogły. Powodzenia.
Użytkownik Holger Danske <holger_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38aa5491_at_news.vogel.pl...