Re: diamond v550 vs. Ati Xpert 98

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 08:32:02 MET

Sebastian Kieltyka wrote:

> Czy Ati Xpert 98 oparte na chipie Ati rage pro turbo 3D (8mb) jest szybsze
> od Diamond V550 opartym na chipie Riva TNT (16mb)??? Moim zdaniem jest to
> kompletna bzdura, ale kolega upiera sie ze to nieprawda, w takim razie kto
> ma racje???

Zdecydowane kolega nie ma racji, TNT jest chipem zdecydowanie bardziej
nowoczesnym, wydajnym i oferujacym wieksze mozliwosci 3D. Popros kolege
o podanie ilosci FPS w Quake2, i to najlepiej w OpenGL - (na 95 procent
nie bedzie wiedzial co to jest ten "łopengeel", anie ze Quake2 w czyms
taki moze pracowac), dla przykladu na moim Viperze i Celeronie 300A_at_450
w 800x600x16 przy maksymalnej ilosci efektow graficznych wyciagam w
granicach 65 - 68 FPS w demo1.dm2, a nie jest to jeszcze szczyt
mozliwosci - wiem, ze ludzie wyciagaja wiecej...

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl