Odp: [HELP] Chyba Riva 128 + ADI 4P

Autor: Sten (sten_at_tsk.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 00:52:50 MET

> Wyłączyła go, włączyła ponownie i normalnie się odpalił. Sytuacja
powtórzyła
> się następnego dnia, ale tym razem już nie dało się odpalić systemu, a w
> zasadzie obejrzeć efektów odpalenia, bo słychać było normalne odgłosy
> bootowania.

Najprawdopodobniej karta graficzna pada (ale to tylko moja sugestia).
Koles ma Diamona Vipera V330 (riva 128), zaczelo sie od mrygania wlasnie
czarnego obrazu (tak bez powodu), ile to bylo kombinacji z ddraw itp.( bo w
grach 3d nie migal tylko np w strategiach 2d - ale to nie istotne).
Z czasem to sie bardziej nasilalo - teraz troche przestalo.
Wazne jest to, ze wrzucilismy ta rive do innego kompa i co ?
1 dzien pochodzilo i ... czarny obraz przy starcie, ale bootowanie slychac,
wiec czekalismy i jakby po 30 min cos zaskakiwalo z obrazem, ale nadal
ciemny.
Monitor wrzucamy do mnie - OK.
Wsadzilismy zwykle S3 Trio V+ i bez problemu poszlo, znowu rive- ciemnosc.
Tak pare razy.
Ta sama karta - rozne monitory - rozne dzialania - i o co tu chodzi ?

Takze polecam sprawdzic z inna karta, a plomba ? Jesli jest to znaczy, ze na
gwarancji (wtedy serwis) ? Czy juz po ? To zerwac i ...

--
              Sten