Dziwne zachowanie PC - czyzby wirus

Autor: D&J (d.jarecki_at_comprze.com.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 23:39:11 MET

Czesc Wszystkim.
Spotkalem sie ostatnio z niezwyklym zachowaniem PC na platformie Win 98.
A mianowicie po wybraniu ikonki z pulpitu i uruchomieniu programu jest on
uruchamiany lecz nie w jednym a w wielu oknach. Pytanie czy to moze wirus
??? Jak tak to co to za badziestwo ??? Moze ktos spotkal sie z takim
zachowaniem PC ??? Tylko nie piszcie mi ze to system jest zly, bo rzaden nie
jest doskonaly a ja osobiscie pracuje na NT 4.0. Coz dziwny jest tez fakt ze
wszystko zaczelo sie od modemu. Najpierw laczyl sie ale zrywal polaczenie,
pozniej wyswietlal komunikat ze brak jest wybierania numeru, pozniej zwisy
systemu wraz z kopiowaniem i uruchamianiem wielu takich samych aplikacji.
Tyle wiadoosci zdolalem zebrac telefonicznie. Gdyby ktos mial jakies
przypuszczenia to prosze o napisanie na priva. Jutro sam to zobacze
osobiscie i mam nadzieje ze udowodnie wyzszosc czlowieka nad maszyna.

Z powazaniem
Dariusz Jarecki
d.jarecki_at_comprze.com.pl