Re: Jaką drukarkę

Autor: Beast (beast_at_pikus.icmax.com.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 22:44:31 MET

przy takiej cenie nahjlepiej kupic lexmarka z31 - druk nieiwele gorszy od
z51, tylko troche wolniejsza (od hp series 600 i tak ze 2 razy szybsza). Co
do canona to bym nie ufal - mie sie popieperzyl bjc240 - juz nie chce, epson
jak najbardziej.
W linuxie i w windows lexmarki chodza bez zarzutu (prawdopodobnie epson
tez - bo jak ktos wczesniej wspomnial obsluguje tryb wydruku tekstowego)
Ale jak chcesz naprawde dobrego printera to albo lexmark z51 albo hp895 -
maja usb i nowoczesna architekture, epsony nie za bardzo (chcoaz epson2000 i
tak jest cool)