Odp: Jaką drukarkę

Autor: Doomer (doomer87_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 18:01:54 MET

A nie do Linuxa? Sam noszę się z zamiarem kupna czegoś w miarę
niedrogiego (do 600PLN netto), do domciu, głównie text cz.-b. z
kolorowymi elementami (nie za dużo i nie za często), czasem zdjęcie...
Ważne parametry to jakość druku i koszty eksploatacji (nie będę drukował
dużo, więc i cena samej drukarki w miarę niska być powinna). Czy HP 610C
się nadaje? Albo 710? A może Cannon BJC 2000? Czy może jednak Epson
(chyba tylko Stylus 660). Help, to mój pierwszy atrament (od kilku
dobrych lat zamęczam mojego Stara LC-100 Colour, 9-igłówka, he he)!
Liczę na Was...

--
Pozdro,