Re: Drukarki

Autor: bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl
Data: Tue 15 Feb 2000 - 14:37:57 MET

Cześć
Problem polega na tym co chcesz na niej robić - do prostych rysuneczków typu
wykresy, czy inna nieskomplikowana grafika drukowana na niewielką skalę to może
być. Ale jeżeli chcesz robić grafikę prezentacyjną o jakości foto w dużych
ilościach to zapomnij - lepiej kupić 710 albo coś z Epsonów.
Pozdrawiam MACIEK