Re: modem nie wykrywa sygnalu zajetosci

Autor: Jacoj (jacoj_at_poczta.fm)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 09:40:54 MET

"Andrzej Paszkowski" <paszczak_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam!
>
> Dobrzy Ludzie, pomozcie bo juz mnie szlag trafia.
> Mam modem Acorp 56EMS zewnetrzny. Problem w tym, ze nie wykrywa
> sygnalu zajetosci. Gdy zainstaluje Dunce i ustawie redialowanie gdy
> zajete, ten baran pika i pika - nie slyszy ze jest zajete!
> Wiem ze jest jakas komenda AT ktora to zalatwia, niestety nie wiem
> jaka. Jak to ustawic, zeby redialowal automatycznie gdy zajete?
> Poprzednio mialem Zooma 14,4 wewnetrznego - on ladnie dzwonil sam az
> do skutku.

Pogrzebalem troche w internecie i jak na razie, to na moim
Acorpie A-56EMR pomaga wklepanie komendy (np. z hyperterminala):

AT*NC22

a potem

ATZ (na wszelki wypadek)

Po tych komendach rozpoznaje sygnal zajetosci :-)

Pozdrawiam

Jacoj - Jacek Jakubowski
e-mail: jacoj_at_poczta.fm
Nic na sile, tylko mlotkiem ;-)