Odp: Dobry Monitor

Autor: Sten (sten_at_tsk.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 08:06:40 MET

> Szanowni grupowicze czy możecie polecić jakiś dobry monitor 17" i jaka
jest
> jego cena.Cena do ok. 1400zł brutto .Słyszałem ,że jakiś dobry płaski
> Samsung jest?
> Proszę o szybką odpowiedź.

Za 1400zl polecam CTX VL710T jest to odpowiednik PR710T Futura tylko, ze z
kineskopem hitachi (dodam tylko, ze przed nowym rokiem kosztowal ponad
1600zl, ale ctx wprowadza tearaz nowe modele wiec obnizki byly
nieuniknione):

wielkość ekranu 17' / 43,1 cm
obszar widzialny 15.7'
wielkość plamki 0.26 mm
ekran FST High Contrast
kineskop Invar Shadow Mask
częstotliwość odświeżania H 30 - 95 kHz
częstotliwość odświeżania V 50 - 160 Hz
maksymalna rozdzielczość 1600 x 1200
Plug & Play tak
szerokość pasma 202.5 Mhz

NIE WIEM CZY ZA TA CENE ZNAJDZIESZ MONITOR 17'' O TAK DOBRYCH PARAMETRACH -
3 LATA GWARANCJI.

--
              Sten