Re: Najlepszy modem na polskie linie tel. - KTORY ?

Autor: Adam (derwer_at_optimus.waw.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 03:29:50 MET

"john" <john_at_localhost.localdomain> wrote in message

> np polskiej produkcji fideltronik ft 336 i ft 56 czy cus takiego ;)

1. Fideltronik k56 to softmodem. Ale chodzi dobrze.
2. Rockwell jest najprymitywniejszym i najgorszym z układów,
co jednak nie znaczy, że z dobrym oprogramowaniem
będzie źle chodził.

Z dobrych modemów klasy budżetowej (oprócz Fideltronika)
mogę polecić jeszcze USR, ZyXEL, Motorola, Hayes.
Nie jest im straszna nawet kilkunastosekundowa przerwa na linii.

Chociaż najlepszy, jaki kiedyś miałem - to Motorola Codex.
On mógł mieć szum większy o 24 dB od sygnału
użytecznego (czyli szum 4 razy większy od sygnału)
i dawał sobie rady.
tylko ta cena - kilkukrotna wartość dobrego komputera :(((

--
Pozdrawiam !
Adam.