Re: Drukowani polskich znakow w DOS

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 01:03:37 MET

Użytkownik Adim G <adim_at_poczta.fm> pisze w wiadomości
885ccl$8pg$2_at_sunsite.icm.edu.pl do grup dyskusyjnych: ...

> Prosze mnie od leniow nie wyzywac, bo przeczytalem instrukcje obslugi
> drukarki jak i Subiekta, a nawet zadzwonilem do pomocy technicznej firmy
> Insert. Nawet oni nie wiedzeli jak ten problem rozwiazac. Teraz drukukuje
> juz polskie znaki i to bez twojej chamskiej pomocy. Poza tym to co
> napisales nie dziala...to byla pierwsza rzecz, ktora zmienilem.
>
> Nie pozdrawiam

Boś dalej głupi:
1. Nie napisałeś od razu, co do robiłeś i z jakim rezultatem, nie napisałeś
też w jakim trybie dokładnie masz kłopoty z wydrukiem.
2. Teraz też nie napisałeś, jak w końcu uzyskałeś ogonki.

Nie ma tu świętych ani jasnowidzów, więc:
ad. 1. Dostałeś pomoc taką, jak postawiłeś problem. Inni Cię po prostu
zignorowali, a teraz pewnie wrzucą do killfile'a.
ad. 2. Możesz się jednak zrehabilitować, jak się podzielisz swymi
doświadczeniami.
W końcu po to jest ta grupa.

Większość początkujących wpada tu jak po ogień, krzyczy, że czegoś
potrzebuje (zamiast przeczytać odpowiedzi z ostatniego tygodnia), po czym
znika bez informacji, czy i co pomogło. Na szczęście nie wszyscy są tacy.

PS. Czy ten Panasonic to na pewno igłówka?
PPS. Czytaj uwagi na marginesie podpisu.

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
*   Czy Twój Clipper już odnalazł swoją przystań?               // MUSK //