Re: Drukowani polskich znakow w DOS

Autor: Adim G (adim_at_poczta.fm)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 16:23:58 MET

> Weź instrukcję obsługi drukarki, znajdź właściwy rozdział i włącz znaki na
> drukarce. Panasonic ma do wyboru Latin2 (i to ustaw) i Mazovię, domyślnie
> jest US.
> A jak ci się leniu nie chce, to weź instrukcję do Subiekta, znajdź
właściwy
> rozdział i z Administratora skonfiguruj drukarkę: Emulacja Epson,
konwersja
> znaków do polskich składanych ze znaków ASCII.

Prosze mnie od leniow nie wyzywac, bo przeczytalem instrukcje obslugi
drukarki jak i Subiekta, a nawet zadzwonilem do pomocy technicznej firmy
Insert. Nawet oni nie wiedzeli jak ten problem rozwiazac. Teraz drukukuje
juz polskie znaki i to bez twojej chamskiej pomocy. Poza tym to co
napisales nie dziala...to byla pierwsza rzecz, ktora zmienilem.

        Nie pozdrawiam

--
Adim G.
www:   www.jurata.prv.pl