Re: Monitory - ProszÄ,"T o SZYBKÄ,,Ã,· odpowiedÄ,"" ! /DziÄ,"TkujÄ,"T/

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 23:39:30 MET

On Sun, 13 Feb 2000 23:29:14 +0100, "Buraq" <kajmis_at_box43.gnet.pl>
wrote:

>ehh..ale czyules to napiecie z pnpisa :)

Napieci zle na mnie dziala :))

>wlasnie... wiesz ile mam fragow w logach? >11000 :)

To juz Twoj problem :)) Ale i tak dziwie sie jak mozesz grac w UT na
R128 :))

>przywyklem :)

Podobno do wszystkiego mozna przywyknac :))

>ehh..byl sobie ntfs i fat bylo dobrze... po co dodawac fat32 dla
>osa ktory ma byc przedewszystkim bezpieczny (inna sprawa to te 63k potential
>bugs :)

Po to zeby dalo sie odczytac dyski z W98? :))

>... chyba tylko zeby nie trzeba bylo patrycjonowac hadekow >4gb singlowej
>patrycji
>ja i tak wole ntfs..(chociaz wolne jak sfinia :)

Ja tez - ale W98 ma ten minus ze sie na nim nie instaluje :))

>tzn u mnie tez, ale tylko 2 glosniki..a ja cala instalacje do dzwieku
>zrobilem .. :(
>musze poszukac tego czegos do lw3 dla 2k

Odradzam. Pod koniec tego miesiaca beda pelne sterowniki pod w2k +
livewave (to nie pomylka - tak sie nazywa liveware pod w2k :)) Tymi
pod NT4 tylko sobie nasmiecisz ...

>no, nt dopoki nie mialo rega 35mb zzeralo mniej

Jakos nie zauwazylem u siebie roznicy :)

>a ja sie aqrat nauczylem skladni at :)

To masz pecha :))

>no przeciez pisze :)

ALe niewyraznie :))