Re: Monitory - ProszÄ,"T o SZYBKÄ,,Ã,· odpowiedÄ,"" ! /DziÄ,"TkujÄ,"T/

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 23:29:14 MET

> No jasne - pnp w NT4 bylo bardziej "profesjonalne" :))

ehh..ale czyules to napiecie z pnpisa :)

> To rzeczywiscie problem :))

wlasnie... wiesz ile mam fragow w logach? >11000 :)

> Jakis spaczony gust masz :))

przywyklem :)

> Taaaaa - to rzeczywiscie problem :))

ehh..byl sobie ntfs i fat bylo dobrze... po co dodawac fat32 dla
osa ktory ma byc przedewszystkim bezpieczny (inna sprawa to te 63k potential
bugs :)
... chyba tylko zeby nie trzeba bylo patrycjonowac hadekow >4gb singlowej
patrycji
ja i tak wole ntfs..(chociaz wolne jak sfinia :)

> SOA#1 :))

tzn u mnie tez, ale tylko 2 glosniki..a ja cala instalacje do dzwieku
zrobilem .. :(
musze poszukac tego czegos do lw3 dla 2k

> To niestety prawda ... Ale jakos nie zauwazylem zeby NT czy W98 bylo
> pod tym wzgledem lepsze ...

no, nt dopoki nie mialo rega 35mb zzeralo mniej

> Ja w ogole wylaczylem schedulera :))

a ja sie aqrat nauczylem skladni at :)

no przeciez pisze :)

> A co jest idealne?