Odp: AGP

Autor: Sten (sten_at_tsk.pl)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 22:14:27 MET

Użytkownik Jacek Szymborski <jacs_at_panda.bg.univ.gda.pl> w wiadomości
> wcale nie spowolni, bo voodoo nie uzywa teksturowania AGP. Osobiscie
> odradzam zakup voodoo3, nie umie wielu rzeczy (32 bitow, agp
texturing...),
> lepiej RIVA, vanta lub m64

Czyli wg Ciebie AGP uzywane jest tylko do teksturowania, he he.
A poza tymi dwoma rzeczami, ktore wymieniles to co jeszcze to V3 nie
potrafii?
Napisz mi tu prosze kiedy i po co w rzeczywistosci uzywasz teksturowania,
he.
Poza tym Vanta jest wolniejsza od TNT1.

Autorze postu AGP jesli chcesz kupic V3, bo polecili Ci znajomi, ewentualnie
ma koles i widziales jak to u niego smiga to niesluchaj takich doradcow jak
w/w.
Karta za te pieniadze jest warta polecenia w przeciwienstwie do wolnych Vant
i M64. Poza tym jesli chodzi o sterowniki to firma ta jest - zebym nie
musial mowic najlepsza, ale juz za pozno, powiedzialem.

Apropos - AGPx1 nie spowolni prawie w ogole. Przesyl danych po AGPx1 jest
ponad 500MB/s w AGPx2 wiadomo x2. Ale malo co wykorzystuje taka
przepustowosc.

PCI = 130 MB/s - czy teraz Panie Szymborski wie Pan po co jest AGP?

--
              Sten