Re: Karta TV - pomocy

Autor: Andrzej Turek (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 13:06:46 MET

> Cześć
> Kolega ma problem z kompem. Kupił sobie kartę TV i przy oglądaniu TV,
> po jakimś czasie komputer mu się zawiesza (słychać dzwięk, obraz na
> ekranie się zatrzymuje, nie reaguje na reset z klawiatury). Po resecie
> znowwu działa jakiś czas i znowu staje.
> Może ktoś wie w czym problem. Proszę o odp. na priv. Z góry dziękuję.

        Tak, winę za to ponoszą sterowniki do karty graficznej. W moim
przypadku (miałem to samo) najlepiej sprawuje się karta (nie zawiesza
się,) ze sterownikami starszej daty. Były kiedyś takie sterowniki o
nazwie "L3D Golden TNT 0.0.2b", które dla mojej konfiguracji komputera
są najlepsze. To znaczy działają ze wszystkimi aplikacjami i
urządzeniami. Nie mówię tu o jakości obrazu w grach.

        Proszę o odpis, a zobaczymy co dalej...

--
Andre  (Andrzej Turek)
andre_at_bph.onet.pl   0 501-417-515