Re: Karta TV - pomocy

Autor: Andrzej Turek (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 13:11:12 MET

> Możliwe, że jakiś konflikt sterowników. Wypróbuj inne. Spróbuj też
> zmienić tryb graficzny (z 32 bitów na 16 lub odwrotnie) i pomieszaj
> ustawieniami PCI w BIOSie. Sprawdź też, czy przypadkiem karta TV nie
> jest na jednym przerwaniu z inną -- Brooktree zazwyczaj tego nie
> lubią.

        Uwaga może być słuszna. Chciałem dodać, że seria referencyjnych sterów
nVidia'i nie współpracuje z polskim programem takim jak JTV. A szkoda,
ponieważ są one wyśmienite w grach (obraz!) i mają dodatkowych niuansów
w "Ustawieniach" karty.

--
Andre  (Andrzej Turek)
andre_at_bph.onet.pl   0 501-417-515