Re: dysk i kieszeń

Autor: Ryszard Lenartowicz (rylen_at_in.com.pl)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 19:09:54 MET

Użytkownik Michał Młynarczyk <michal.mlnynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl>

> u mnie są dwa dyski, jeden nad drugim, space, CD.
> Po zdjęciu blach problemy zniknęły jak ręką odjął.

Ja sobie poradzilem nieco inaczej . W obudowie mialem miejsce na 2 stacje
dyskietek jak to czesto bywa , wiec poszerzylem otwor i uzyskalem sporo
miejsca
zmiescil sie pod dyskiem maly collerek na sledziu i teraz mam spokoj / dysk
Seagate 6,4G / 7200
jest to sposob ......dosc ordynarny ale w tym przynajmniej wypadku cel
zostal osiagniety........
Ryszard Lenartowicz
rylen_at_in.com.pl