Jak zaprogramowac BIOS

Autor: nameless (nameless_at_priv6.onet.pl)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 17:21:25 MET

Witam
wlasnie poskladalem sobie stary komputer i pomyslalem wgram najnowszy
istniejacy bios. wlazlem na strone producenta i sciagnalem bios wer 1.32 do
GA 586 ATS niby wszystko sie zgadza niestety po przeprogramowaniu z sukcesem
zawartosci Flasha mam czarny ekran i zero reakcji ,nawet i zadnych beepow
po wyciagnieciu grafiki , wyglada na smierc biosa.
Czy ktos zna firme na terenie Krakowa ktora przywroci mi zawartosc
poprzednia do kostki ( zgralem sobie do pliku ) ??
i czy mozna ewentualnie jezeli cena uslugi zabija zrobic tak
mam lekko ograniczony :) dostep do kilku starych plyt mniej wiecej z tego
samego okresu jednak sa innego producenta ,
sprawdzic rodzaj pamieci w jakiej jest bios , jezeli jest taki sam to na
zywca po wystartowaniu sprawnej plyty , przelozyc kostki i zaprogramowac ?

probowalem wsadzic bios z plyty SIS'a ale mam tylko serie niekonczacych sie
Beep'ow , a plyta SIS'a niechce wgrywac Biosa ani do kostki swojej EE011 ani
do rozprogramowanej EE010 z GA586ATS (FX). warczy ze nie moze zrobic erase'a
lub program przestaje dzialac (awd535a i awd741)

dzieki
Romek