Re: Zoltrix Spirit

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlnynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 10:03:21 MET

> Ja nigdy nie pisalem ze moj Spirit zrywa polaczenia bo nigdy nie zerwal.
> O zerwanych polaczeniach pisal Staszek.
> Mam Spirita od roku i nigdy nie zerwal mi polaczenia. Z szybkosci tez
> jestem zadowolony ( najczesciej 49333 bps, czesto ponad 50000 ).
> Nie moge tylko polaczyc sie nim z firma oferujaca callback chociaz
> nie mam dowodow ze to wina modemu. Jezeli tak to jest to jego jedyna
> wada. Powiem wiecej: kilku moich znajomych ze wzgledow czysto
> oszczednosciowych uzywa takich prostych modemow jak Phantom
> i Cobra. Te takze nigdy nie zrywaja im polaczen. Maja tylko o kilka
> [...]

CHIP to shit i nie należy przejmować się tym, co piszą.
BTW w Enterze wszystkie wewnętrzne Zoltrixy dostały 2 (w skali 1-6).
Dobry może jest, ale nie każdy egzemplarz i nie wszędzie (ja miałem dwa złe
egzemplarze pod rząd).
Dlatego na pewno nie jest najlepszy, tymbardziej że to winmodem i nie można
używać go pod linuxem ani też słuchać empetrójek podczas łączenia się.

--
-=[ Michał Młynarczyk ]=-=[ michal_at_gorilla.com.pl ]=-
-=[ www.gorilla.com.pl ]=-=[ ponad 2000 linków]=-=-=