Re: Zoltrix Spirit

Autor: Slawek (domasz_at_priv4.onet.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 22:03:20 MET

Użytkownik Jacek Popławski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn8aajah.f0.jp_at_localhost.localdomain...

> (...)
>
> chwileczkę, nie ma modemu lepszego od winmodemu?! przecież to, że jest
> to winmodem jest pierwszym powodem dla którego może zrywać łączność,
> dziwne, że nikt o tym jeszcze nie napisał...

Czesc!!!

Ja nigdy nie pisalem ze moj Spirit zrywa polaczenia bo nigdy nie zerwal.
O zerwanych polaczeniach pisal Staszek.
Mam Spirita od roku i nigdy nie zerwal mi polaczenia. Z szybkosci tez
jestem zadowolony ( najczesciej 49333 bps, czesto ponad 50000 ).
Nie moge tylko polaczyc sie nim z firma oferujaca callback chociaz
nie mam dowodow ze to wina modemu. Jezeli tak to jest to jego jedyna
wada. Powiem wiecej: kilku moich znajomych ze wzgledow czysto
oszczednosciowych uzywa takich prostych modemow jak Phantom
i Cobra. Te takze nigdy nie zrywaja im polaczen. Maja tylko o kilka
procent wolniejsze polaczenia od Spirita. Dlaczego nie mam pisac
ze to dobre modemy ? Ich stosunek mozliwosci do ceny jest rewelacyjny.
Zreszta w Chipie 8/99 przedstawiono test modemow v.90. Spirit byl drugi
pod wzgledem mozliwosci i dostal Chip-Tip Econo. Czy to nie wystarczy
by nazwac go dobrym ?

Pozdrawiam

Slawek